måndag, november 12

November

Dagens i-landsproblem kom ikväll när jag insåg att cykelsadel-muffen glömdes kvar inne på jobbet efter stängning.



Kallt om stjärten!

Men det var inget värre än så idag, mer än att sömnen fått stå åt sidan.
Vad gör jag egentligen vaken nu?

Är inne på min 6e av åtta dagars jobb och i lördags blev det 15hs öppna-stänga-träffa-vissa-kunder-flera-gånger-samma-dag pass i butiken. Sover ikapp mig något sånär om dagen och sen är det på´t igen. Egentligen är det bara jobbigt när jag som ikväll kommer hem sent och ska kliva upp 5.30 imorgon bitti igen.
Jag VET ju att jag kommer vara vaken efter 01.00 inatt vilket är galet.

Så vad gör jag egentligen vaken nu?

Har inte bloggat på ett tag, men det är lite same old, same old...

Emilia duckade för magsjukan som florerade förra veckan på dagis, hon växer så det knakar och har fått mysa med pappa under hela helgen nu när mamma inte haft tid med henne.

Nu på onsdag är det Twilight-premiär (wiiiieeee Edward! Jake!) , på torsdag kommer jullönen och till helgen ska den brännas bort. Hähä =)

Äter chips och försöker känna lugnet, försöker även lägga på mig lite vikt. Nu har jag gått två kilo under min maxgräns och det är icke bra. Det är kallt också.. fryser nästan jämt och jag går ändå runt med pantalånger under byxorna.

Två veckor kvar till ångest också. Fast ångest kanske bara gäller fram tills det smäller?
Usch, vill inte ens tänka på det.

Nu måste jag verkligen vila huvudet lite.

Vad gör jag egentligen vaken nu?

Inga kommentarer: