onsdag, december 19

De första julklapparna är inhandlade och jag ska slå in alla med kärlek i helgen.




Har två kvar, två svåra. Gillar inte att gå i blindo på stan, har hellre något jag Letar efter (ibland vansinnigt länge) och kämpar med att hitta bästa presenten.
Det blir färre klappar i år, men Emilia kommer nog bli nöjd i alla fall. Vi har gått ihop och ger henne en stor och fin, istället för miljarder små.

Vi är helt hopplösa på morgonen, jag och Emilia. Försov oss till dagis, idag igen.. hon var lite orolig imorse så jag lade henne bredvid mig så vi kunde sova en timme innan klockan skulle ringa.
Men det är receptet på perfekt sömn, vi sov som två grisar och vaknade långt efter 8. Kom till dagis 9.20.
Kan man komma försent till dagis? Förutom att man blir försenad med jobb eller annat?
Låter konstigt, men det känns som hon skolkar, haha.

Tack och lov får jag hämta henne imorgon också, så jag får se henne en stund innan jobbet sätter igång. Det peppar bara av att tänka tanken. Bra att vi kan hjälpa varandra också, hit och dit med lämningarna.
Det är jul snart och jag måste fixa tågbiljett ner till Uppsala, innan de tar slut. Finns ju knappt resor kvar, nånstans!

Nej, jag ska lägga ner denna dag nu. Det var final av Grey´s och nu blir mina onsdagar lite gråare i ett par veckor (hähä) och jag är galet trött. Har massor i huvudet som måste fixas klart och jag är någonstans halvt på väg.
Så heja mig!

Hejpåersåsesvisnartigen. Tjing!

Inga kommentarer: