söndag, december 23

God Jul

Uppesittarkvällen pressar ut det sista av min energi ikväll.




Klapparna är klara, julfrukosten är förberedd och väskan är någotsånär packad.
Emilias packning är inte ens påtänkt, jag gjorde den missen att lägga Emilia till sängs innan jag kom på att börja packa. Nu vill jag inte störa gumman min...

Det blir hela familjen vid frukostbordet imorgon, underbart! Sedan drar vi runt lunch till systers hus där alla andra väntar och tomten hälsar på.
På juldagen reser vi upp till Sundsvall och är kvar i några dagar. Jag vill inte ens kännas vid att jag kommer lämna Emilia däruppe för att inte få se henne på väldigt många dagar runt nyår.
Nej, det känns jobbigt.

Emilia var med sin pappa igår kväll och jag passade på att gå ut och dansa med några kompisar.
Vad roligt det var att hinna vara lite social innan jag åker bort =)

Nu är jag i alla fall klar för helgen, nöjd också för den delen!
Emilia har fått plumsa i snö och drivor, tålmodigt dragits runt med mig på stan och vi har myst i sängen med långa lunch-tupplurer. Tänk om man kunde vara ledig jämt =)

Varma kramar och;





Inga kommentarer: