fredag, februari 8

Efter några dagars bloggpaus är jag här igen.




Haft en lång vecka med lite sömn, mycket jobb och en hel del annat. Det har varit tidiga morgnar som gjort mig mör, igår stängde jag butiken och blev oväntat väckt av min chef halv sju imorse.
När en chef är i nöd ställer man upp, så det var bara att pallra sig upp och iväg till jobbet så fort jag kunde.
Som tur var behövdes jag inte så länge, fick åka hem och krypa ner en stund till i min ljuvliga säng innan det var dags att hämta hem lillgumman från förskolan.

Förra helgen var det mello och jag lyckades med det omöjliga. Telia fick inte till problemet med områdets avslitna fiberkabel, så efter en hel del om och men streamade jag spektaklet mellan mobil/dator/tv.
Festen var igång, ett glatt gäng kom och jag tömde en hel flaska rosé själv innan vi drog ut och dansade.
Jösses, så seg jag var dagen efter på jobbet..
Lite sömn blev det, men det var väldigt trevligt!

Jag räknar ner dagarna till Emilias kalas som är nästa fredag. Om en vecka, wiie.
Idag är dagen jag var beräknad att hon skulle födas så det gör hela kommande veckan speciell för mig.
Förhoppningsvis kommer det en massa folk och hjälper oss fira henne =)

Annars är livet bra, börjar planera sommaren och har roliga saker framför mig. Känner mig glad och positiv, inte minst för att jänta ligger i sängen i rummet bredvid och vi har en hel helg framför oss =)
Imorgon är det familjetid, jag hoppas på bra pulkaväder!

Nu ska jag sova med gott samvete och ett glatt leende på läpparna, det var faktiskt flera dagar sedan jag hade en dålig dag. Det blir bättre, hörni!

Tjing

Inga kommentarer: