måndag, februari 18

Emilia 2år!

fredags smällde det!




Dagen som jag planerat, sett fram emot och längtat till kom med ett brak. Emilia fyllde 2 år (det går så fort!) och hon firades först på förskolan med sina små vänner och senare på dagen höll vi kalas med tårta och andra godsaker. Det blev sent som attan och jag kröp hemåt helt slut i skallen.

Thomas ville så gärna ha kalaset hos sig och jag vek ner mig- efter en timme in på kalaset tyckte jag det var skönt att jag faktiskt hade gett med mig. Det såg ut som ett slagfält i hela lägenheten!
Emilia öppnade massor av paket och efter ett tag ville hon inte öppna flera.. det kan omöjligt vara från mina gener. Hur blir man less på att öppna paket?? ;)

Jag tog massor av bilder och några blev rätt fina faktiskt;

































Jag har en heeeeel del bilder kvar men dessa får duga så länge!
Tack till alla som kom och firade =)

Inga kommentarer: