måndag, februari 18

Ledig måndag slår det mesta.




Jag har kommit hem och ordnat med -inte bara mina Måsten utan även mina Vill göra- saker också.
Försöker hitta Caroline af Ugglas bidragslåt till melodifestivalen, men den får man inte höra om förrän det är finaldags. Irriterande. Den fastnade hos mig och idag håller inte Melissa Horn riktigt.

I lördags var det melodifestival igen och jag var bortbjuden på trerätters-middag med 6 härliga tjejer. Vi åt fantastisk god mat, firade Marielle som snart fyller år och (mest jag) följde alla låtar slaviskt på tvn.

Jobbet gick bra i helgen, den dagen som var värst att jobba var torsdagen istället. Folk var såklart ute i sista minuten för att köpa något speciellt till alla hjärtans dag och jag var rätt färdig efter all kvällsstress. Minns inte ens hur helgen på jobbet varit, sömnen släpar efter lite men jag känner mig bra nöjd.
Bra helg allt som allt!

Försöker bestämma mig hur jag ska göra med påsk, fira eller inte? Fira vart? Vill hitta på något kul med Emilia med påsktema, men känner mig inte så villig att spöka ut mig, ringa på folks dörrar och sjunga en trudelutt. Kanske nästa år...

Lägenheten var rena kaoslägret så nu när jag ordnat upp det ska jag släpa mig ner på stan en stund. 
Ärenden alltså.. ibland vill man bara sova lite.

Tydligen så är det sportlov snart, tänk vad härligt det hade varit ;)

Tjing

Inga kommentarer: