onsdag, augusti 21

Häjj

Ledig från jobbet innebar en hel del annat på agendan.
Tandläkaren hittade inga hål i år heller, men tandstensrensning kom jag inte undan.
Usch så obehagligt, man låg i stolen och kände sig som någons husdjur när den hårdhänte tjejen gick loss på mina gaddar.

Sen tog jag tag i berget med kläder som legat och väntat på att bli namnmärkt. Nu har Emilia en höstgarderob redo och allt hon växt ur har plockats bort.
Hur ska jag kunna flytta med alls dessa kläder i lådor?
Jag vill varken sälja eller ge bort något..
Det är ju Emilias!

Fick en glad nyhet idag också- som resulterar i fler positiva saker.
Jag har fått ett förstahands-kontrakt från november, vilket gör att jag slipper dubbla hyror och annat tjafs.
Så nu kan jag bo kvar här lite längre än jag trott, innan jag flyttar två hus bort. Jag (vi!) får faktiskt stanna i samma område! :)

Imorgon gör jag dubbla pass och hinner få lite tid med Emilia mellan dem. Helgen blir rolig och fullsmockad och nästa helg blev vi bjudna på barnkalas!

Emilia sitter och har kaffe-bjudning på sitt rum med alla gosedjur- fast hon ska sova- och jag är redo att knoppa in. Igår skedade vi hela natten vilket gjorde att vi sov över tiden på morgonen- det gör vi alltid när vi sover ihop!

Hej och hå, tack för ikväll!

Inga kommentarer: