torsdag, augusti 29

Men hej livet!

Förra torsdagen fick jag besked om att min tjänst -som börjar på måndag- utökas med ansvar.
I måndags skrev jag på ett förstahands- kontrakt på en lägenhet åt mig och Emilia- igår köpte jag t/r biljetter till Neapel för en veckas semester.
Som börjar med ett stopp i Rom!

Fan, det går bra nu :)

Att jag jobbat halvt ihjäl mig senaste veckorna börjar kännas i kroppen nu. Imorse satt det i halsen.
Men nu är det EN dag kvar, jag ska njuta och pressa ur det sista så det ser bra ut när ordinarie är tillbaka.
Jag SKA.

Planeringsdag x2 krånglade till det lite för oss föräldrar, men jag höll mig hemma idag och det blir papi-dag imorgon för min lilla skrutt.
Sedan har vi helgen för oss själva!

Är vädret med oss så finns det roliga planer också- Emiliahelgerna är dem bästa!

Nu ska jag sova i 5h och vara på jobbet senast 6, men det gör inget.

Nu verkar det vända, hörni :)






Inga kommentarer: