måndag, augusti 19

Sundsvalls-tema

Jag har haft en intensiv vecka- med en rolig helg som avslut.

Just den intensiva biten har jag nämnt ett antal gånger, jobbet är vad som ligger i fokus nu och i några veckor fram.
Bara några veckor kvar på sommarschemat innan jag går in på nya, fasta tider och nya rutiner.

Efter några morgnar med instämpling kl 6 på jobbet (och utstämpling 22.15 på andra jobbet samma dagar) orkade jag helt enkelt inte ta bilen upp till Sundsvall i fredags. Vi drog istället lördag förmiddag och mötte upp min härliga släkt direkt.

Selånger marknad två dagar i rad, rantat med bilen i vanlig ordning och ätit god mat hela helgen! Utöver all skit man smäller i sig på marknaden då.
Efter att ha åkt karusell är jag fortfarande blåslagen med märkliga färgtoner längd ryggen. Jag ömmar och inser att jag är tamejsjutton för gammal för tivoli :/

Idag var det tillbaka i hetluften på jobbet. Vi har en jättekampanj på min avdelning och jag fick tack och lov skjuts så jag kom igång rätt snabbt.
Emilia ska ju på dagis, så det går inte fortare än vad det gör på morgonen :)

Nåja, det är kväll nu efter en tuff och samtidigt härlig dag med min stjärna.
Imorgon kör vi hårt igen och hoppas på samma bra väder- cyklingen blir ju bra mycket roligare då!

Miljöombytet var verkligen behövligt, samtidigt vill jag åka upp oftare Hem och till mina nära. Det skulle vara roligt att kunna stanna flera dagar också..
Snart tar jag semester! :D

Hej så länge!

Inga kommentarer: