måndag, december 2

31

Först skrev jag fel i rubriken- 21.

Ja, det var ju ett tag sedan!


Jag har firat av min 31a födelsedag och nu är det sen kväll på Karlfeldtsgatan.
Emilia sover djupt i sin säng, omslingrad av Pippi och rätt färdig av allt ståhej ikväll.
Hon mulade i sig rätt mycket tårta också!

Mina närmaste kom och det känns bra.
Gratulationer har strömmat in under dagen och det känns lite piggare att fira detta år än förra =)

Min vecka med Emilia börjar nu och det kommer (kanske som jag alltid skriver) bli en rolig vecka!
Min kropp värker efter alltfler jobbiga träningar, trots att jag vilar så gott jag kan mellan dem.
Imorgon provar jag Bodybalance som ska vara rätt annorlunda från de andra passen...
I söndags körde jag ett intensivt konditions-pass och det var ingen måtta med den halvtimmen!
Jag var sjukt slut efter en kvart och av två killar i klassen, så lämnade ena! Om det nu säger nåt om hur hårt det var..

Jag är så galet peppad av att få se Melissa Horn live på söndag att jag räknar ner dagarna! Det är tamejsjutton den bästa presenten till mig själv på länge. Har äntligen tagit mig tid att plöja nya albumet och den känns spännande att få höra på Riktigt.

Första advent kom och gick som en virvelvind och nu ser jag fram emot ännu en mysig advents-söndag.
Jobbet går bara bättre och bättre, jag visste inte att man kunde trivas så bra på en arbetsplats som jag gör just nu.
Tack vare mindre bra erfarenheter uppskattar jag det ännu mer!

Nu ska jag dundra ner i sängen och ladda för en rolig tisdag!

(Grattis mig)

Hej på er, alla fina!

Inga kommentarer: