onsdag, januari 1

Hej 2014

F
örsta dagen på året går mot ända och min stjärna ligger och sover. I min säng.




Jag frossar i "Breaking Bad"- serien (älska Netflix!) och samlar efter detta inlägg kraft nog att krypa upp ur soffan och diska bort dagens skörd.
Exakt så lugnt har vi haft idag, båda två.
Vi sov till halv elva (i min säng) skrotat runt härhemma med tvn på, lagt pärlor på plattor, lekt med diverse bilar och djur, lekt med surfplattan, duschat ihop (svämmade över hela jäkla badrummet), ätit mat och fiiiikat och gjorde en sväng till Marielle. "Mari-nari-nari-nell" lät det i vagnen när vi gick dit och hem.

Vi har fått lite mer kläder som tydligen missades i förra lasset, sedan måste vi ju hälsa på katterna också! De är roliga OCH läskiga som bara den, enligt Emilia.

Nyåret firades hos vänner och det blev sent, men Emilia och jag hade roligt och jag somnade efter tolvslaget.
Jag höll ut tills dess, men inte Emilia tack och lov. Hon sov väldigt gott när klockan slog och fyrverkerierna fick spunk här i stan.

Julen var en kort historia, den jobbades bort i stort sett, men innehöll lite annat också förutom jobbet.
Bio, lite utgång och en mini-jul med Emilia =) I stort sett.

Januari kan bli rolig, men ser än mer fram emot februari!
Det är roligt att se fram emot saker, stora som små.

Jag ska jobba lite mer på att ordna de där sakerna att se fram emot, det är inte brist på folk att göra de med i alla fall =)

Nej, diska var det...

Hejhopp


Inga kommentarer: