onsdag, januari 1

Tack 2013

Året 2013 har varit så otroligt bra på vissa punkter- och verkligen en bergochdalbana när det gäller annat.

Jag har lyckats med mina två viktigaste saker i år- att ordna ett jobb där jag trivs och kan utvecklas, samt ett nytt boende till mig och Emilia.

Vi är kvar i samma område och trivs så himla bra i den här lägenheten.

Jag tackar för nya insikter om vilka jag vill ha och behöver i min och Emilias vardag.
Även för nya människor som kommit in i mitt liv för att stanna- och de som inte fick någon längre plats med oss.

Jag har rest till Italien, gått på konsert och hockey, haft många roliga utekvällar med skratt (och en del alkohol), hälsat på släkt och vänner i norr, lekt och farit runt med min lilla stjärna på olika platser, fått tillbaka min Timrå IK-ådra, hittat tillbaka till träningen på riktigt, gråtit en del, varit less arg och även hur glad som helst.
Allt runt om mig pendlar och folk jag bryr mig om har även de haft ett omtumlande år. Jag är glad att jag får vara med på ett hörn och följa deras resa =) Mina vänner är viktiga för mig!

Jag klarade mina egna krav på 2013 och nu kommer nya mål med 2014;

*Hitta ett boende på obestämd tid
*Kliva upp ett pinnsteg på jobbet
*Fortsätta med träningen och göra mig stark och pigg med bättre rutiner
*Även fortsätta med roliga äventyr med Emilia och knyta kontakter med hennes vänner
*Ut och hitta på egna äventyr med nära vänner
*Något jag INTE tänker pressa mig med i år är att jaga nån partner. Alltför många grodor gör att
jag trivs så bra med att vara med mig själv- bästa insikten hittills =)

Det här året har jag sett fram emot mer än föregående och jag ska se till att göra det bästa av det!

Hej så länge!


Inga kommentarer: