fredag, november 2

Arla morgon

Sitter och petar i mig frukost, surfar och planerar dagen. Jag lyckades undvika kvarterets ungar igår kväll som gick runt och knackade dörr. Helt enkelt för att jag glömt att köpa hem godis -som jag tänkt bjuda på- och ville inte få fönstren bombarderade med ägg. Nåja, riktigt så kul vågar de nog inte ha, annat var det på min tid.. man skulle nästan låna nåns plutt bara för att få göra lite bus ibland, annars kommer man inte undan med det på samma sätt. Skulle inte se bra ut i alla fall.
Håller på att bli övertalad att ha fest här imorgon, känns.. njae.. jobbar ju då och de som redan blivit bjudna(!) kommer strax efter att jag själv gör det. Har egentligen andra planer också, det här får jag reda ut. Någonting blir det imorgon kväll, men vad vi än gör så hamnar man Alltid på Flustret i slutet.
Nu ska jag göra mig klar för jobb, det är många som vill bli mätta idag!
*poff*

Inga kommentarer: