fredag, november 2

Ändrade planer igen!

Åh, så kommer man till jobbet och upptäcker att Årets Julfest är lagd första helgen i december. Vi gör en favorit i repris, drar ner till Nacka strand och ser på Julgalan. Men jag fyller ju år den helgen! Min 25-årsfest ska vara den lördagen! Mina planer var inte att åka iväg med kollegorna på galej bland en massa kändisar och buffémat! Så jag som redan börjat sprida ryktet om hemmafest måste nu ta tillbaka det... Fy så hemskt att behöva åka iväg till en stor festlokal, till gratis mat och underhållning hela kvällen och glo på folk som SnyggErik. Förra året skrek vi oss helt vanvettiga över Martin Stenmarck, vi var som pojksjuka tanter hela bunten. Det här året lär bli minst lika fartigt, nu är vi ju förberedda på var artisterna befinner sig. Ja, jag är kändisgalen, det gäller faktiskt inför alla..
Jaja, får väl offra mig och mitt eget firande för att hänga på kollegorna ut på lite tjohej. Och hos oss finns inga partypoopers, här gäller all-in för alla!
Trevlig halloween och ta vara på helgen!

Inga kommentarer: