söndag, november 4

Slentrian

Såg just femmans program "Ranking the stars". Eller snarare genomled, fattar inte konceptet riktigt. Tjejerna i panelen gör en lista på varandra beroende på en ytlig fråga, jämför listorna och sedan får de en "rätt" lista gjord av utomstående killar. De flamsar med ljudnivån i taket och tappar tråden bland alla sina egna skvallerhistorier de bara måste lägga fram.. Mitt i alltihop ställer sig prog.ledaren Andreas Lundstedt och dansar och tycker han är skitrolig..
Jo, så har min dag varit- att zappa mellan kanalerna och piggat upp mig med godis i mängder. Mina kvällsplaner ändrades igår (ovanligt va) och hade första hemmafesten i nya lägenheten. Det blev lite sistaminuten av det hela, men var en trevlig kväll. Tills vi hittade snapsarna och tävlade barnsligt hejdlöst om vem som var störst, starkast och tuffast. Jag vann inte den matchen, är ynklig som en glasslös treåring idag. Lägenheten såg ut som ett hola baloo imorse såklart, men det hör ju till.. Självklart slutade vi kvällen på Flustret, det var kul med mycket dans!
Nu ska jag ta en kvällspromenad, behöver lite frisk luft och rensa skallen inför jobbveckan.
Nu är det slut på mitt segognäll, tack för ikväll!

Inga kommentarer: