onsdag, november 7

Välj mig!

Bonde söker Fru.. jag säger då det! Många samtal i personalrummet har det blivit om ämnet och vad olika vi tycker! Vissa i programmet klarar jag inte av att höra rösten på eller se deras ansiktsuttryck ens. Idag upptäckte jag hur Illa jag tycker om Anders 33-åriga gotländska friarinna (vad heter hon nu igen?) Usch, redan nu ser man hur jobbig den människan är, öppna ögonen och kasta ut henne! Annars händer inte mycket, ingen är direkt dejtingmaterial men vissa dialekter får en att bli lite varm haha! Dock skulle jag gärna vilja tvätta ögonen på Susanne, hon har redan drömkarlen på sin gård och ändå ska hon envisas med att hänga med Uffe! Om inte Per-Inge får stanna kvar så kan han gärna komma och kitta mina fönster vilken dag som helst. Jösses, vilken karl!

Hmm, suttat och kollat lite väl mycket på hästar till försäljning.. inte bra. Saknar min gamle vän väldigt mycket, men vet att han har det bra där han bor nu. Ska faktiskt till Örsundsbro i helgen för att titta på ett sto ändå- bara titta! Har haft ett så långt uppehåll nu och det har känts skönt, vill inte tillbaka till det ansvaret trots att det är balsam för själen.. Vet inte vad jag vill alls just nu. Vore bara urbota dumt att ta på mig nåt dylikt, skulle heller aldrig vilja rida nån annans häst. Jag vet att jag kommer att vara bortrest en längre tid, en mission pågår i minst några månader och att åka ifrån min katt grämer mig redan en del. Nej, jag ska vara vettig i det här, åka till stoet i helgen och bara...lukta lite på henne.
Är ledig imorgon, det tackar jag för. Har lite roliga planer på g, men kan inte avslöja nåt redan. Men nu är jag en slagen hjälte, ska göra Lucas sällskap och såga väldigt tjocka stockar ihop. Jag har börjat reta mig lite på en sak hos honom.. han visslar med nosen när han sover och andas in djupa andetag. Det där pipandet gör mig tokig när jag har svårt att somna.. men ska vara glad att han inte gnisslar tänder åtminstone. Det ljudet är det närmaste tortyr man kan komma!
Jaja, nu tackar jag för mig. Sov gott!

Inga kommentarer: