söndag, november 18

Swisch!

Sitter och trycker i mig en chokladkalender nu och är hur pigg som helst! Inget kul på tvn och sova är stört omöjligt. Har haft en alldeles lagom helg faktiskt, ordnade en tacokväll med syrran och Erik i fredags som var jättemysig. Jobbade som ett djur i lördags och kom hem till lugnet, hade min första vita helg på länge. Rätt skönt ändå. Faktiskt. Idag var syrran förbi, vi bakade pepparkakor och invigde dagen med lite glögg, inte helt fel! Det är nog därför jag är så jädrans rastlös nu, det simmar minst ett tjog kakor i magen och försöker ge mig rekordstor sockerchock. Och här sitter jag och fyller på med lite choklad, hmm. Bra?
Den skitungen ska på Kent-konsert imorgon! Jag är väldigt avundsjuk, jaa! För jag vet att det kommer att vara hur bra som helst..
Fick besök av min händige bekant under eftermiddan, ännu mera fika och prat är inte heller fel. Träffas en del, men man hinner ju inte umgås så ofta när båda bor och jobbar så långt ifrån varann. Sthlm ligger väl inte vid världens ände direkt iofs =) jag har lite svårt nuförtiden att ta mig till folk bara för att hälsa på, vill gärna ha ett ärende förbi eller en konkret orsak att åka över. Om det handlar om några mil alltså, de som bor nära får räkna med ett och annat besök ibland..
Nej, nu ska jag nog gå och sätta igång en film och sakta somna in eller nåt. Kl 5 imorgon vid uppstigning kommer jag att vara sjukt trött som vanligt och undra varför jag inte kunde lägga mig i tid. Japp, händer varje gång..
Hej så länge!

Inga kommentarer: