tisdag, november 20

Nu kommer det kiss!

Haha, gillar den nördiga ComHem-reklamen... den är så dålig att den blir bra. Har haft min helkväll med tv och mörat till mig ordentligt. Feels good.. njae känns bara som man lägger på sig några extra kilon för varje tisdag, men vädret blir inte varmare direkt heller!
Reagerade på en sak idag.. hur illa vissa hundägare beter sig mot sina hundar. Upptäckte en gubbe idag som hade sin pyttehund inklämd innanför sin tjocka vinterjacka under tiden som han gick och handlade mat! Visst, han vågade väl inte knyta hunden utanför affären heller, men hur fel får man tänka?? Hade en kund för några år sen med en kanin i jackfickan, han förstod inte vad som var problemet, matade t o m fanskapet medans han gick runt och gjorde klart sitt. I torsdags då jag var på väg in till stan för personalmötet såg jag en gubbe som stoppade ner sin mops i en plastpåse(!!!) när han skulle över gatan, sedan vände han på påsen när den skulle ut. Jag bara gapade som ett fån, haha. Finns inte i ens världsbild att göra så, men mycket ska förvåna en innan man trillar av pinn. Nu ska jag bära in min sovande katt och knyta mig, det är en lång dag imorgon! Säkert kommer jag att få träffa nya härliga profiler att skvallra om härinne efteråt =)
Sov gott eller nåt..

Inga kommentarer: