onsdag, januari 16

Krasslig som aldrig förr.. helgen tog musten ur mig och idag gav jag efter. Gick hem från jobbet efter halva dan- gjorde ju ändå ingen nytta.
Har legat i min sköna soffa med massa godis som plåster på såren, zappat runt lite på kanalerna och haft tråkigt.
Vad gör folk hemma om dagarna egentligen?
Är ju van vid att alltid ha fullt upp mina ynka lediga dar då man ska hinna med Allt..

Kom, i brist på annat, på att igår för 2 år sedan
- den 15e Januari 2006-
sa jag hejdå till min fina, underbara pålle Rainbow. Han såldes och skeppades iväg från mig, självklart för hans eget bästa! Saknar han såklart men jag vet att han lufsar runt i hagen och leker kung, mail-rapporterna har varit få men givande.

Jag gillar verkligen inte att vara hemma och sysslolös, då hinner man fundera alldeles för mycket på gamla tider! Saknar mycket och många, det kan inte hjälpas. Är dessutom alldeles för febrig för att kunna ta tag i något, kanske det är pga febern som jag sitter här och yrar?
Bilden här nedanför är tagen april -03, någon månad efter att vi hade flyttat till Uppsala och boat in oss. Vacker är han minsann!



Nu blir det lite te och en film!
Krya på mig!

Inga kommentarer: