torsdag, januari 17

MittiNatta

Vaknade av mobilen för ett par timmar sen och nu kan jag inte sova..
Nattugglan Henke var också vaken och höll mig sällskap ett tag, han är sugen på att tatuera sig! En kul grej var att han hittade min gamla tatuering på en sida när han satt och kollade runt. Oväntat!
Den är ju ändå 7 år gammal, men fortfarande lika fin!
Iaf så visade Henke på några andra fina tatueringar, så nu vart ju jag sugen på att bygga ut min.. eller så rycktes jag bara med i stämningen =)

Har en annan kul grej på gång, men kan inte bestämma mig hur jag ska göra! Det är en större investering och vill vara helt säker på att jag gör rätt!

Nu måste jag verkligen sova, tog på mig att vara hundnanny åt Herr C imorgon och han nöjer sig inte med mindre än 100% lek. Hade inte jag feber nyss?

Kram och sovgott alla nattugglor

Inga kommentarer: