tisdag, januari 22

Mardrömsmannen is back!

Han är tillbaka!
Den elakaste mannen i Storbritannien kommer till min teve-apparat!

Jag menar såklart Gordon Ramsey, den pedantiske kocken som lyckas få den stabilaste person att gå sönder mentalt.
Hela han är ju som ett kinderägg, och jag har verkligen saknat lite härligt elak tv..
Njae, det var nog det enda jag ville, tvn tar ju över mina kvällar.



Kan i förbifarten berätta att nåt lite lustigt hände i eftermiddag;
Satt i lunchrummet ensam då en okänd säljarkarl kommer inskuttandes..

Han; "Men heeej, hur är läget??"

Jag; "?? Jooo´rå såattöö.. det är lugnt här!"

H; "Jaha, hur var helgen i Gävle då? Hade ni kul hela gänget?"

J; "Ja, vi hade jättekul, rätt lag vann ju hehe.. jo men det var lyckat."

H; "Ja, vilken grym match! Den var nånting du höhö! Det var rätt bra när de blablabla.."

J; "Hmm mmmm joo det var kul...."

H; "Ja, när jag träffade er där efter första perioden så såg det ju rätt mörkt ut! Men det gick ju fint! Så du hittade till baren sen?

J; !!??!! "Joooo.. ja men det gjorde jag.."

Tror inte han gick på mitt försök att släta över det hela..
Jäkla Norrlands Guld, får mitt huvud att deleta detaljer bara sådär! Ja, det var definitivt ölens fel..

Det var allt för nu, ska se mer iq-noll tv!

Inga kommentarer: