söndag, januari 20

Weekend Update

Efter en pizza, två liter cola och lösgodis börjar jag nu piggna till såpass att jag kan röra på kroppen.

Enkelt uttryckt så var resan väldigt trevlig!

Att Timrå vann gjorde inte min kväll lugnare direkt, jag var nog den odrägligaste personen under kvällen! Som ni ser av bilden nedanför så gick jag runt med en hemsk halsduk, så när jag råkade på en ståtlig Timrå-hejare så blev jag inte så trevligt bemött! Haha.. jag bedyrade utan resultat att jag verkligen hejar på Timrå och inget annat. Jomenvisst! Tony fick snabbt tillbaka sin halsduk!

Efter middag och match var det dags att ta sig ut i det vilda Gävle. Har många luckor men jag minns att vi hamnade på lite olika ställen runtom och dansade väldigt mycket! Minns även att det är lätt att gå vilse i stan.. var lite här och där med folk jag aldrig träffat förr men det kändes som en bra idé då! Gävleborna är trevligt folk, festa kan de göra minsann!

Att sen sitta och peta i sig hotell-frukost alldeles för tidigt på morgonen går sådär.. att jag fick för mig att sleva upp en Massa äggröra på min tallrik fick mig att knappt äta frukost alls. Hemska lukt, känner den fortfarande =S

Om våra medresenärer tyckte vi var ett spralligt gäng på tåget i lördags så skulle de ha upplevt oss idag! Alla såg ut som gårdagens roadkills och vi kände oss som det också, härliga tider!

Har annars varit superfint väder idag, kändes som vår i luften! Lullade lite i skogen och mös, men har inte varit så värst mer aktiv annars.

Imorgon är jag ledig och ska ha en lugn och skön dag, det är bestämt! Har iofs en lunchdejt som jag är lite nervös över, men har jag överlevt Gävle så ska det väl gå bra?

Summering av helgen;

Hissar; Timrås hejaklack! Ni syns och hörs mest i Alla arenor

Dissar; När man beställer pizza så vill man ha Alla ingredienser man beställt!

Missar; avsiktligt att berätta om helgens skandaler. Lite ångest har man allt! Fast jag stod tack och lov inte för den bästa underhållningen, haha!

Tappade; Halsduken.. jag börjar se ett mönster med mina utgångar och saknade ytterplagg

Fick; Ett nummer som jag nog ska utnyttja framöver.. Får väl tillägga kraftig huvudvärk och sömnbrist.



Det är en update som får räcka tills vidare, har lite svårt att blogga och prata i mobilen samtidigt. Sedan skriker tvättstugan efter mig, vi har en slitsam relation, uscha.

På återseende, alla ruggugglor!

Inga kommentarer: