torsdag, februari 28

Piggelin

Kom just hem från stan och lite bowling..
tog några öl för att sörja hur mycket jag faktiskt suger i den sporten! De andra ägde mig rätt rejält, men kul var det ändå såklart!

Och så inihelvetes pigg är man nu, jag har överskottsenergi så det räcker till elförbrukningen runtom i kvarteret.
Jag har stannat hemma från jobbet två dar, det är nåt virus som går på jobbet som plockat oss- en efter en.
Fast det är inte vanlig förkylning med feber och två snorborrar, det här har fått mig att ligga som ett kolli invirad i täcket och yrat efter kokosbollar.(?)
Var som sagt pigg nog att ta mig ut till samhället idag och det gjorde mig nog gott!
Kanske var det jag behövde?
Imorrn är jag ledig iaf så då ska jag försöka ta mig ut på presentjakt.. syrrans sambo fyller år nästa helg och den dan ska jag även på dop.
Synd att man missar Kent i Timrå den helgen, hade varit kul att se som vi först tänkte göra.. fast iofs passar de in bättre i mindre arenor. Biljetterna är inte ens slutsålda, det säger nog allt. Det är ju ändå Kent liksom! Deras sommarturné ser däremot roligare ut!

Ska nog slänga in lite Grey´s och hoppa ner i soffan, det borde få mig att slappna av lite mer.

På återseende!

Inga kommentarer: