måndag, februari 18

Tjock och lycklig

Fullproppad med blåbärspaj och glass, eventuellt lite mat också..
Nu på kvällskvisten gick jag över till syrran och snyltade mat, det är alltid en bra idé! Hon gjorde ordning allt gott så snabbt hon kunde, slet som en räv i köket samtidigt som sambo + jag satt och lekte med datorerna.. det var mycket med den bilden som inte var rätt haha!
Idag var jag ledig hela dan, så syrran och jag passade på att kolla in lite shopping på stan.
Hon kom bl. a. hem med 3 par skor för 200:- den tanten!
Så är det med presentkort, varför ska folk ha så svårt att ge bort såna för?? Det är inte ett dugg tråkigt att ge bort, vad man än tycker..
Vi hann frossa i lunch och fika efter det också, uscha.. beach -08 bleknar mer och mer!

Ja vad köpte jag med mig från stan då?
Hårnålar...

Ser fram emot lite roliga projekt här i vår, vi har suttit och smidit lite planer tillsammans med en tjejkompis idag på stan- hoppas det blir av!

Fick just höra att jag får sovmorgon från jobbet imorgon- men att jag då jobbar kvällsskift. Suck.. bra men är ändå inte nöjd. Blir jag nånsin det?

Helgen gick som en virvelvind förbi, hade en trevlig lördagkväll med sällskap och lite melodifestival. Det är märkligt att jag påpekar för folk att jag faktiskt hade en vit helg, skulle det vara något märkvärdigt egentligen?

Nu ska jag göra mig klar för natta.. ögonen går i kors på mig såhär sent på kvällen. Men så klev jag faktiskt upp före 8 imorse på min lediga dag för att rasta vovven och systeryster. Rätt bra presterat av en maskande lat...mask.

Tråkigt inlägg, men håll tillgodo.. det lär inte bli bättre! =)


Kramkram

Inga kommentarer: