måndag, juli 7

Nedräkning

Vill påannonsera att det numera bara är 6 dagar kvar till semester!

Gjorde just den tyngsta jobbhelgen i mannaminne- av tre stycken var två sjukanmälda så jag stod ensam och jobbade 12 timmars-pass på lördagen.
Vad har folk för arbetsmoral nuförtiden!!??

Tur vi har världens bästa personal på plats, de hjälpte mig så gott de kunde fast de hade sitt eget att ta hand om.
Sen på söndagen gjorde jag mitt 11h-pass- det var drygt men man gör så gott man kan.
Fick sällskap av lilla mor på lördag kväll.. vi kröp ner i soffan, åt pizza och umgicks.
Det var mysigt och exakt allt jag orkade den kvällen.

Sen måste jag lyfta det faktum att Henke lyckades med konststycket att hälsa på polishotellet i lördags!
Han ska vara stolt..
Under gatufesten däruppe kan märkliga saker hända, så jag är inte särskilt förvånad =)
Man missade nog en hel del.. får ta igen det nästa år- kanske.

Vill bara påminna om att ni gärna, väldigt gärna, får kommentera mina inlägg. Då får jag även en chans att se vilka som läser och det är alltid kul med reflektioner!

Lägger upp en bild för att visa senaste looken- Blondie



taget halv sex på morgonen så have mercy...


Måste införskaffa;

* Snygga Ericsson-mobilen
* Rymligt tält till festivalen i aug
* Cykel! Inget jäkla bussresande under min semester!

Börjar jakten på torsdag.. =)


Ska avrunda kvällen nu, lagom irriterad på skitsaker som vanligt.

Kram så länge!!

1 kommentar:

Henrik sa...

Tjusig du var i håret..... Var vänlig nämn inte polishotellet för mig något mer =) Vill glömma!!!!