fredag, juli 11

Resumé av en evighet av blaj

Har haft en mycket märklig vecka... startade måndag kväll och fortsätter än.
Dessutom har den varat i en hel evighet!

Än så länge är det bara fredag, må för en gångs skull denna helg gå undan fort för sen går jag på min efterlängtade semester =)

Alla i min närhet har blivit överröst av detta tjat..

"inte långt kvar nu"

"bara 4 dagar- sen så!"

Nedräkning i alla dess former, snart kommer jag få något hårt i huvudet av en valfri less person.

Nåja, märklig men ganska produktiv vecka har det varit. Har hunnit med att vara både social och rätt aktiv på jobb och hemmaplan.
Insåg att det såg ut som ett råtthål härhemma, så jag fixade det igårMorse
(på min lediga dag- kors i taket)
Det tog sin tid, jag har varit rätt lat på sistone.

Åkte därefter till stan på diverse ärenden-
hittade bl a en luftmadrass och en ny cykel- tokpassande nu under sommaren.

Cykeln var tantsnygg, svart och med en korg såklart längst fram.

Jag är en riktig glidarkärring på den saken, hur smidig som helst.
Dock fick jag världens träningsvärk efter att ha cyklat hem den från affären
-det var aslångt hem!

Konstaterade krasst att flåset Inte fanns där längre.

Insåg också varför jag lessnade lite på cykelåkandet för några år sen..
när jag befann mig på Uppsalas längsta raksträcka och det blåste motvind som det fan alltid gör just där!
Det var närmaste (enda) vägen till stallet som jag trampade till dagligen för några år sen.. på den tiden orkade man allt!


Är f ö tacksam över att Anna hittade ett rymligt tält till oss inför festivalYran. Hon var på hugget den tjejen, en annan hade inte ens börjat kolla! Haha
Ser fram emot det Mycket!

Hmm.. det blev verkligen ett blajinlägg så jag avslutar med att säga att-

nu är det bara 2 dagar kvar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde ju säga att du bokat resa till USA och Florida ju de var inte bra gjort