onsdag, augusti 27

Nu är det definitivt.. folk har börjat säga farväl till mig på jobbet då vi aldrig kommer jobba ihop nåt mer. Det blir lite verkligare då.

Fick iaf finbesök på dan idag!
Sandra med familj - min vapendragare i Sveg när vi gjorde klart körkortet!- kom in på jobbet och växlade några ord. Hon är mammaledig och hade tid att komma och säga hejdå till mig, väldigt gulligt av henne!
Det gjorde min separationsångest en aning värre också.

Nu har jag åtminstone börjat rensa iordning packningen inför Florida, det blir väldigt lite som ska med..
varför packa ner tretton linnen när man bara ska bada under dagarna liksom.

Är ledig imorgon och då sätter jag mig på tåget ner till Sthlm. Måste fixa de där jäkla visumen en gång för alla + att jag gett mig själv en lååång lista på vad som måste kollas/shoppas.

Är rätt less för övrigt, försöker ordna med lite småtjafs-detaljer inför hösten så jag slipper gnaga på det när jag kommer hem från semestern.
- Eller åtminstone slippa tänka på dem när jag Är på semestern!
Varför kan inte andra höra av sig för vanliga skitsaker då också, nej då är jag bara fjantig som vill ha tråkiga/nödvändiga saker klart.

Var ut i skogen en sväng förut för första gången på länge och trodde det skulle kännas skönare än vad det gjorde.
Blev knappt trött, men jag sprang på så mycket folk med sina hundar så jag blev lite less på det också.
Det är mycket som är drygt nu, men så brukar jag tycka när jag inte får sova.

Ska fixa lite kvällsfika och läsa en skvallerblaska nu, blir nog en bra nervarvning för kvällen.

Få se nu.. bara fyra (4) dagar kvar innan planet lyfter!!
Jäklarns så skönt..

Kram så länge alla mysiga människor, nu ska tanten vila lite.

Inga kommentarer: