tisdag, augusti 26

WorkAholic

Vissa saker tycker jag är lite jobbiga.
Som ikväll - man sitter intryckt i en fullsmockad buss, är astrött och lyssnar på en jättenördig schlagerlåt.
Då börjar min idiotiska handsfree glappa.. mobilen bjuder hela bussen på en skrålande Fredrik Kempe och jag försöker svettigt stänga av fanskapet. Inte då.
Nog hörde jag ett och annat fnitter, man får väl bjuda på det antar jag.

Bara när jag är övertrött bryr jag mig om såna där petitesser, men idag jobbade jag faktiskt 13 timmar.
Sug på den ni.
Imorgon gör jag 11 timmar och ska sen visa lägenheten direkt vid hemkomst. Inte har jag hunnit finstäda heller!

Har däremot hunnit med en stor shoppingruna på apoteket..
Gick in där och köpte allt som såg lämpligt ut, varför knussla?

Nä, såhär blir ingenting gjort..

Återkommer när jag får lite mer tid över till mig själv!

Kramkramkram

Inga kommentarer: