lördag, augusti 23

Lite sympati, tack

De två senaste dagarna har varit sjukt roliga och intensiva.
Vi har som sagt nylanserat vår butik genom media och det slog igenom stort!

Vi hade Hollywood-tema så fram rullades en stor röd matta genom entrén och golvet var markerat med stjärnor på väl valda ställen.

Som man bör så stod vi och bjöd på lite godsaker- och folk trängdes och glufsade i sig som gamar. Jag behöver väl inte säga att pensionärerna var först och värst?
Det är jättekul att stå vid demo-bordet och låta käften glappa, men efter nån timma låter man som en skiva som hängt upp sig.

Bjuder på ett kort från imorse när vi pysslade innan öppning;

Lady in grey


En oknäppt skjortknapp och skjortan hängandes utanför..
man är inte proffsigare än så kl 7 på morgonen =)

Jag knatade iväg på lunchen igår och fick mina sprutor.. tanten glömde såklart en spruta så den fick jag ta på andra armen i sista stund.
Resultatet av det smarta draget var att jag fick skitont i Båda armarna!

Biverkningarna kunde vara att man blev lite öm, men där var det inget tal om ömhet!
Jag gick runt hela eftermiddagen med två bastanta elefantarmar (kändes så iaf..) och kunde knappt lyfta en sked.
Var fruktansvärt kinkig den eftermiddagen, stackars mina kollegor haha!

Jaja, har inte så mycket mer på lager- jobbar 12-20 imorgon så jag är inte särskilt pigg på att göra något alls just nu!

Trötter säger godnatt med lite bilder från dagen
(innan folk hade vaknat)



Inga kommentarer: