lördag, februari 28

Feber!

Såg kvällens och årets sista delfinal av melodifestivalen ikväll och jag är så sjuuukt imponerad.
Fredrik Kempe är min schlagergud (kommentarer tas med ro..) och han hade skrivit två av kvällens finalbidrag, varav den ena var Malena operatjejen vad hon nu hette.

Jag har sett henne uppträda på Idrottsgalan några gånger och är det något hon kan så är det sjunga och clowna.
Räkna med att jag ska rösta på henne i fortsättningen!
Ja för ni som inte vet så vann hon ikväll såklart!


Jaja idag har jag jobbat fyra hela timmar, åkte sedan till IKEA och köpte möbler till vardagsrummet.
Micke har inte bara kört och lyft, han har dessutom skruvat ihop allting åt mig medans jag låg i soffan och glodde på tv.
Man klagar ju inte =)

Igår satt jag med näsan i matteboken typ hela dan bara för ett jobbigt matteprov, det är inte min starka sida direkt.
Fick däremot på kvällen en ursäkt att fly hemmet då jag spontanroade en kompis från Sundsvall i några timmar. Det blev bio (allt jag gör utanför hemmet typ) och lite fika.
När jag hittat hem igen fick jag en myschock, lägenheten var städad och Micke hade bakat! Morotskaka!

Nu är jag ledig i två långa dagar då jag inte ska göra annat än sova och plugga. Sedan drar det igång på allvar nästa vecka intalar jag mig.



Så, jag hoppas er helg är lika mysig som min!

Inga kommentarer: