söndag, mars 8

Ja, jag är lite off

Förklarar det hela med att jag haft en konstig och jobbig vecka.

Har börjat jobba, man är slav under klockan igen och samtidigt läser jag upp betyg på sidan om. Har inte gett det 100% än, antagligen för att jag inte kommit i fas och min kropp har inte varit snäll mot mig denna vecka.
Men en kurs är avklarad och jobbet rullar på..suck.

Så varför är jag vaken den här tiden utan att befinna mig hoppande på ett dansgolv?

Det undrar jag med iofs, ska strax iväg och jobba ett par timmar- bara för att jag har svårt att säga nej så när någon bönar om hjälp kan jag inte dissa.
Kommer hem vid 6-snåret från arlanda, redo vara ledig några dagar. Halleluja!

Lärde mig imorse att jag är ingen hejare på att göra mannagrynsgröt, att jag inte är så barnkär som jag trodde och att sova- det kan man aldrig få nog av.

Så det var en liten rapport. Veckan som gått vill jag släppa och ta nya tag, det är nästan vår för sjutton!

Och tar inte nån med mig ut på galej snart så spricker jag, denna schlagerperiod gör mig sprättig som en osynkad duracell-kanin.

Nåja, I´ll be back...

Inga kommentarer: