söndag, mars 8

Nu är jag hemma från nattliga äventyr som mitt sällskap så envist kallade det.

Att åka ner till Arlanda kl 3 på natten och stå där i tre timmar Utan att få åka nånstans känns inte som ett äventyr, snarare ett antiklimax.
Var träligt att stappla sig hem.. särskilt när man såg vilket flöde av folk som var på väg bort.. till något varmt, häftigt eller långtifrån liggande ställe.

Funderar på att ta mig en sista-minuten bara för att få lite energi, febernerven ger mig migrän.

Nåväl, jag hade två klisterlappar till ögonlock när jag väl var i Uppsala så mina planer att under arla morgon göra lite städ sket jag i.
Slocknade istället med Lucas bokstavligen kravlandes mot mig, det kelsjuka kräket!

Var ner på stan och fikade med en kompis mitt på dan, dock hann vi bara sitta nån timma vilket var synd.
Fika är mysigt!
Särskilt på en söndag av någon konstig anledning..

Så mitt projekt nu är att bli kompis med en skrivare jag köpt. (den är köpt för två veckor sen...)
Kan faxa och scanna också så det sistnämnda tänkte jag pyssla med ett tag. Bilder och annat viktigt ska in i datorn, kan ta en stund.

Det roliga under skrivar-jakten var att jag inte hade en aning om vilka funktioner jag krävde. Ja, faxa vill jag ju kunna göra då.
Men när jag står i butikerna ser jag alla möjliga varianter med egna speciella funktioner så då tänker jag "ooohh det vore häftigt".
Så till slut är jag så kräsen att alla de funktioner jag vill ha på samma multiskrivare fanns inte att hitta.

Till slut hittar jag Den. En skitsnygg svart!
Så nu ska jag lära mig den också haha!

Jaja, nu ska jag dra mig från datorn ett tag. På återseende!

Inga kommentarer: