tisdag, februari 17

Just hemkommen, nu har jag landat framför min trygghet DATORN.

Var på informationsträff iom kursen jag startat och det de gick igenom under dryga timmen kunde de istället skickat ett mail om. ZzZzZznark.

Tröstades med bion Bolt efteråt vilket var helt ok, av nån anledning såg vi den i 3D.. rätt onödigt.


Vad svårt det ska vara att få tag i folk nuförtiden- ändå finns det både internet, telefon och satelliter som visar en när man går på toa.
Man Ska inte kunna hålla sig undan folk så länge, en annan blir ju nästan imponerad av hur avskärmad vissa lyckas bli.
Eller rätt irriterad, ibland behöver man faktiskt få tag i folk också.

Jaja, det är sent och den här dagen var inte vettigare än någon annan.
Bortsett från att jag från idag faktiskt har inlämningsdatum att gå efter. Jag är en slav för klockan och den perioden sträcker sig oändligt långt i min framtid.
Not my cup of tea. Vi får se hur det går..

Det ryktas om Vänner på min dvd så jag tackar för mig.


Kraaaaaam

Inga kommentarer: