fredag, februari 20

Lite av vad jag har gjort denna vecka

Det kan nog sammanställas ganska snabbt eh

Var i Stockholm i tisdags, uppdraget var att hitta lite kläder som inte kan nås i Uppsala. Lyckades väl sådär...
Hem kom jag med nya pianoböcker och några tröjor. Score...

Nästa gång jag ska dit ska jag banne mig göra annat än shoppa, blir så less att ränna i butiker. Att bli less är rätt ekonomiskt ändå.

Annars var det rätt lugnt, har kommit in i det stadiet att man måste fråga "Vad gjorde jag igår?"
och eftersom man måste fråga kan man fylla i svaret själv "inget kul iaf".

Jo igår vandrade jag runt i Gränbys nya galleria vilket sög rätt hårt. De har byggt om och slitit hårt och vad såg man när man kom dit? Icke öppnade butiker som man fick se utifrån genom galler.

Kvällen blev lite roligare då vi gick och såg Håkan Hellström på Musikens Hus.
Jag köpte biljetterna dagen innan genom blocket- för halva priset.

Snacka om bra köp då salongen var fullsatt och Håkan var bättre än väntat.
Han var grym helt enkelt.
UppsalaNyaTidning gav fem av fem, om det säger något =)




Idag har jag försökt sitta med näsan i studieboken vilket går halvbra.
Gav det lite drygt två timmar, innan man smet ut och gjorde andra ärenden istället. Solen gav vårvärme idag, var så mycket mysigare att röra på sig istället för att bli gammal och samla damm inne. Det tänkte jag göra i helgen.

Titta vad jag hittade i kvarteret idag


Ja, det var väl det. Hoppas helgen blir bra!

Inga kommentarer: