söndag, mars 15

Vilken final!!

Ja då talar jag inte om Sirius som fick se sig slagna i lördags, så nära final och snubbla vid målsnöret måste kännas surt..

Nej, jag menar såklart schlagerkvällen som utspelades och oväntat vann min favorit Malena!
Jösses, vad hon är grym!!
Vi skrek av glädje -eller jag av glädje och sällskapet med förtret mohahahaahahah

Trodde dock att det skulle bli mer av en folkstorm efteråt, finns ju dem som tänker "operapop kan vi ju inte skicka!"

Nåja, det var rätt skojigt och med det i bakhuvudet jobbade jag även idag på den varma och soliga helgen.

Sitter här med feber och vet inte riktigt vad jag ska besluta.. har ätit så mycket värktabletter den här veckan men nu har jag ändå ont överallt i kroppen.
Hur kan man ha det?
Huvudvärk, stel, ryggont, fotont, magvärk you name it I have it.

Ska inte klaga, ständigt lediga måndagar hjälper till att lätta upp mig och imorrn har jag inga måsten alls (som jag gett mig själv)


Avslutar nu lite vekt, orkar inte stirra på skärmen längre. Solly...

Hoppas er helg varit bra/bättre och att ni går ut i solen nångång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan ge dig lite måsten...

Anonym sa...

jag kan ge dig lite måsten...