onsdag, juni 10

English Proficiency Test- Checked!

Det gick galet bra på mitt engelska-test idag!
Jag fick högsta siffran på skalan; rank 6!!

Det innebär kort och gott att jag aldrig behöver göra om detta, vilket är riktigt skönt att slippa tänka på.
Från 1-3 var det IG, rank 4 är rätt ok, rank 5 är bra förståelse men man behöver träna på sitt utförande och 6 är... ja. Då fattar man och blir förstådd helt enkelt. Nu råkar jag veta att en av våra lärare aldrig ger ut 6:or så detta känns som en vinst.

Lite trist att min flyglektion idag blev inställd dock, men det har ju pinkat ute konstant sen jag klev upp.
Säkrast är väl att hålla oss gröngölingar på marken tills vidare... nu har jag sjukt mycket annat att göra iaf.

Eller som en av mina kurskamrater sa
"Åneeej, nu måste jag sätta migmed teorin istället. Fa-an också".

.. ja har man inga andra ursäkter så.. =)

Vi har fått ett grupparbete som ska redovisas muntligt nästa vecka och först idag har vi ens hunnit prata igenom oss om saken!
Som det låter så har vi inte haft fokus på annat än just Dagen Efter- men ämnet vi lagt upp är roligt och jag ser t o m fram emot att stå däruppe framför alla =)

Nu ska jag göra matlådor och plugga inför omprovet på fredag.
Ny energi skall användas p åbästa sätt! Haha!


Kraaaaam

1 kommentar:

Lena sa...

Grrrrrrrrattis till 6:an =)
Kram