torsdag, juli 2

Laddar för en helnatt

Nyss kom jag hem från skolan och två flyglektioner.

Jag gjorde bl a ett flygtest för att kunna göra min första solo-flygning som blir nästa vecka! Gaaahh =D

Har spätt ut skolböcker längs hela köksbordet, för här ska pluggas tills jag inte vet vad jag heter längre.
Jag har prov imorgon, men det var väl ingen nyhet egentligen..

Mina nya vanor;

Dextrosol

Svart kaffe

Manna-frutti (frukost)



Jag klarar mig inte utan detta, särskilt kaffet gör mig hel som människa bara jag får den första sippen.
Får jag den Inte så somnar jag nästan på stolen.. vilket många redan gjort på våra lektioner =)

För övrigt hade jag delvis ögonbindel på mig vid flyg- och landning idag, vilka övningar de hittar på egentligen?..

Nej- mot köket och evigheten! ..hej så länge.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att du är förvånansvärt munter efter alla prov och så ;) Men det är riktigt coolt att du redan ska göra en soloflygning - vi är imponerade! :) Kram på dig, Syster Yster

Lena sa...

Tjing!
Låter som fullt ös mest hela tiden. Jag dimper in på bloggen mellan varven och hejar på!
Kram kram

Verra sa...

Skönt med lite stöd =)

Vart håller du hus nu, Lena?
Säg till när du är tillbaka i götet, jag brukar ha lite luckor på dagarna och vill hinna träffa dig- kram!