tisdag, juni 30

Klockan är mycket så jag blir inte långvarig- tänkte bara berätta om dagen.

Min lektion slogs ihop med den sista för dagen, så jag och en i klassen åkte gemensamt till Trollhättan för att träna start/landning ett par timmar.
Vi hade banan för oss själva och en massa tid på oss =)

Kul!

På vägen hem gjorde vi lite nytta också och rapporterade in en skogsbrand som härjade fritt. Åskan hade slagit ner och inte långt därifrån låg några övergivna hus, det var faktiskt lite spännande att få "vara med" om något riktigt.

Värmen ligger kvar och steker oss både inom- som utomhus, känns skönt att de kommande dagarna ska bli svala(re).

Men kom igen, det går liksom inte att göra något 100% korrekt med denna ständiga huvudvärk pga böljan.
Jaa jag vet inte.. händer inte så mycket mer för mig.

Måste bara lägga upp en gullig bild på mellansyster- taget i helgen.
Jag har inget tillstånd whatsoever att visa den, så jag räknar med fet stämning.



Skål!

Nu är det dags att vila ut mina synder, kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

fet stämning... ja, räkna med det!
// mellan syster