fredag, oktober 23

Ny helg, ny stad


Hittade denna thailand-bild bland andra bortglömda i min gamla mobil.. hrrm


Sitter i skrivande stund på bussen till Uppsala från Jönköping. Har passerat Stockholm vilket betyder att resan Varit lång Men att jag är framme om en liten timme. Woooo =)
Ska bli skönt att knyta ihop säcken= ordna upp lägenheten (förhoppningsvis) jaga katt (+ hitta förhoppningsvis) och ta sig ner till Göteborg igen för att flytta vidare (snabbt förhoppningsvis)

Planerar en resa till Sundsvall som också närmar sig, kommer "någon gång" (läs 20e) i november och tänkte vara där en vecka till att börja med iaf.
Vad jag hittills vet är att det blir New Moon, pappa, Sillre, kompisar och En planerad utekväll. Jaja, det är en bra början!

Har blivit dunderförkyld. Något virus går i villan och jag var nr 3 på tur. Har sovit en av de tre senaste nätterna pga huvudvärk, tandvärk, matthet och jaa. Snor. Mycket snor.
Ögonen svider och min uppsyn i spegeln är inte så kul, typ askgrå.
Men jaja, hit med skiten så klarar jag vintern med en klackspark sen!
Gjorde ett ennattsstopp (mysko ord) i Jönköping så nu hoppas jag att jag inte drivit smittan vidare till Micke. Det kommer jag få fan för =S

Läser tjocka rubriker i tidningarna om influensa men det har jag inte tid med..
Mitt första mål i Uppsala blir pga detta mataffär och krya-på-mig-varor.
Får inte glömma toapapperet heller heh..
Ska bli skönt i en veckas tid kunna GÅ till affären och slippa tänka på när den stänger =P

Eftersom jag inte kunnat sova en blund på bussen -i fem timmar!!- vilket var planen gör att jag är grötig och mosig. Det var fullsmockat från start och jag fick en bajsande bebis framför mig, men nog kunde jag väl somnat från det tycker jag?

Min rumsinspektion ikväll av varje pinal kommer gå sådär bara för det, men imorgon ska jag äntligen klippa sista trådarna med *fult ord* och få mina nycklar. Så om jag så mycket som saknar en kudde kommer jag bli så sjukt otrevlig.
Hoppas hoppas jag saknar Nånting...



Nu måste jag snyta mig- kram!

1 kommentar:

Lena sa...

Åååh, krya på dej! Hoppas förkylningen går över snart. Krammm