fredag, november 27

Frrrredag!

Sovmorgon i Sundsvall- sweet.
Sitter med näven i en godisskål och börjar dagen lite bakvänt.

Om en timme åker pappa, syster och jag ut till Alnön och hälsar på lite släkt. Som jag inte sett på flera år, vilket ska bli väldigt trevligt =)

Igår träffade jag mamma ute på stan och senare på kvällen följde jag med och spelade badminton ute i Timrås tennishall. Min arm värker och skakar sedan dess. Men vad kul det är!
Efteråt satt jag och tittade på när de andra fyra spelade dubbel och ja.. jag ligger i lä både i kondition och teknik =P

Imorgon blir det hockey ute i Timrå följt av en utekväll på stan.
Julskyltning på söndag!

Känns som jag kom upp till Sundsvall en bra tid.

Nu ska jag starta dagen, bättre sent än aldrig.


Kram och trevlig helg på er!

Inga kommentarer: