onsdag, november 25

New Moon!!



Hemkommen från bio. Hänförd, groggy och allmänt glad-lullig.
Den gjorde en inte besviken, sånär som när de flesta tjejer inte kunde hålla igen i vissa scener. (Inkluderat mig tyvärr)
Jag och Linda hade planerat och sett fram emot detta sedan vi såg Twilight i januari.
Ibland känns det skönt att stänga ut verkligheten och få bli barnslig på nytt.

Nu sitter jag i en stor och tom lägenhet ensam, med Slitz-tidningar i badrummet och kläder och prylar till förbannelse runt mig.
Är supertrött, men grymt nöjd över dagen.
Flög upp vid lunch och har redan hunnit träffa flera kompisar =)
Imorgon blir det mammas tur och efter det är jag sönderbokad fram till måndag.
Ett helt vanligt besök i Sundsvall med andra ord!

Kram på er!

1 kommentar:

Nomad sa...

Förklarar ju avsaknaden av dig på msn! Du är i norrland :)