söndag, november 29

Sundsvalls-helg

Sitter med nosen i datorn och ena ögat på tvn. Ikväll har det varit fotboll, soffa och tacos och det är väl typ allt som hänt också.
Helgen blev mig övermäktig men det har samtidigt varit väldigt roligt.

Hälsade på pappa och pysslade runt hemma hos honom. Alnö-besöket blev kort då folket inte var hemma när vi kom!
Så vi gjorde en utflykt och åkte sedan hem till Timrå igen..
Stannade upp och åt adventstallrik i Birsta, mysigt att sitta utomhus på renfällar och glo på folk samtidigt som julmusiken skrålade och maten smakade mums.

Igår, lördag, gick jag och Thomas på hockey och fick se Timrå skrälla.
Det Kan ha varit att man förde tur med sig, mycket möjligt.
Därför tänkte jag även gå och titta på tisdag igen =)

Råkade dock ut för en liten fadäs... min telefon skydivade ner i toaletten under hockeymatchen och jag blev förtvivlad där en kort stund. Men med lite trixande så kunde jag låna en annan mobil så att jag inte blev helt mobil-handikappad.

Efter matchen gick vi och åt riktigt god middag i stan och sedan blev det incheckning på hotell och en pubrunda i Sundsvall.
Väldigt bra sätt att fira min födelsedag på tycker jag, även om pubrundan blev lite väl blöt!

Så söndag blev inte så omständig, med snabbmat och en promenad hem från stan.

Inte många dagar är det kvar av mitt besök häruppe, ja iofs har jag inte bestämt exakt vilken dag jag ska hem men man kan ju inte stanna kvar hur länge som helst!

Till veckan blir det fika med diverse kompisar, pappa, Sillre, hockey och lika mycket rännande som senaste veckan inneburit.

Testade för övrigt om min mobil funkade (måndag morgon) och den verkar ha självläkt!
Rätt knapp reagerar när man trycker på den, tjohoo!

Hoppas er vecka och helg varit bra! KRAM

Inga kommentarer: