fredag, december 4

Old as hell



Bara att låta det sjunka in. Detta år slutar med att jag blev 27 och varken smidigare, vackrare, yngre, eller smartare.

Sundsvallsbesöket är inne på sin åttonde dag och det blir några till.. sen ska Göteborg få tillbaka mig. För tillfället iaf- snart är det jul och då reser jag upp och stör ordningen runt guldkusten igen =)


Sedan måste jag gratta min mellansyster och hennes sambo som har förlovat sig!
De är så fina tillsammans =)
Vår släkt är i extas!


Men nu ska jag sova, de sista dagarna är fullproppade med "to do´s" precis som det ska och har varit =)

Kläm

2 kommentarer:

Anonym sa...

åldersnoja, någon? haha, hur gammal du än blir så är jag alltid äldre... något att gotta dig i ;) kram systeryster

Nomad sa...

Höhö, en gammel tant redan asså? :P