lördag, december 12

Fredag natt

Jag har upptäckt Melissa Horn.
Kanske lite efter de flesta, men hennes röst fastnade först nu.
Enkel, svensk text som är väldigt fin.

Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?




Idag tog jag mig i kragen- pallrade mig ner till vårdcentralen och fick h1N1- sprutan.
Svin, no more. =)

Som allt i majorna ligger det två stenkast från bostaden, även apoteket upptäckte jag idag som ligger mittemot de två stenkasten..

Trivs i Göteborg, men känner ändå att jag är på fel plats.
Som jag alltid känt i 7 år.. men nu känner jag mig dragen mot rötterna.
Galet =)

Den 15e sätter jag mig på planet mot Sundsvall.
Till familj, vänner, jul och ett enda stort break från allt.
Otroligt välbehövligt- jag längtar!


Julen -07 Lucas och jag..

Skulle lätt kunna åka dit idag om jag kunde, men man får vänta länge på det goda =)

Helgen kan bli mysig, jag ser fram emot de kommande dagarna och hoppas de blir mer händelsefulla än de senaste.

Slentrian är det banne mig det värsta som finns.. eller nej.
Folk som klagar över slentrian.

Det blir vad man gör det till =P

Då jag pga smärtor i hela kroppen nannade bort eftermiddagen ska jag börja nattpacka lite!

Se till att ha en bra helg nu!

1 kommentar:

Nomad sa...

Visst är hon bra! Duetten med Lasse Winnerbäck är riktigt bra den med!