söndag, december 6

När inget annat kan roa mig..

..så bloggar jag lite för att låta tiden gå =)

Sitter i ingenmansland, aka Arlanda och väntar på flyget ner mot Göteborg.
De gånger man ska vänta länge på ett byte är man alltid lite före sin tabell, men det verkar inte gälla när man har bråttom..

Kom iaf fram tio minuter innan utsatt tid, vilket gör att jag sitter i gaten mellan 19-21. Suck =)

Min dator hänger med, men jag ska inte ropa "tjo" ännu.
Med tankte på den behandling min incheckade väska fick vid disken är jag iaf glad att jag har datorn under armen hela vägen.... jäkla gubbe som ska stressa och kasta grejer hit och dit.
Det sa jag också- då log han lite generat. Pöh. Gubbe.

Jaja, kommer fram till lyan närmare 23 och den här dagen kommer typ vara slut då.
Om ingen vill gå ut ikväll? Inte?
Nähä, strunt i det då...


Nä, nu ska jag gå och frossa i tax-freen och eventuellt ringa alla som jag lovat höra av mig till närmaste dagarna.. illa.

Här är en bild från studio-dagen i Stockholm så länge.
Har lovat att lägga upp fler och det kommer, det kommer...

Kram och kläm


2 kommentarer:

Thomas sa...

Fin... å andra sidan klär en skönhet i allt ;)

Anonym sa...

en väldigt fin bild! /Systeryster