måndag, december 28

Nytt på ingång

Julklapparna håller på att ätas upp, bit för bit.
Jag får en hel del choklad varje år och det låter sig inte ligga kvar i kartongerna särskilt länge.

Var ner på stan idag och glodde i affärer med mor, fikade och åt alldeles för mycket gott =)
Denna månad går i ångestens tecken, från att fylla år varenda gång i december till att avsluta månaden med att frossa till bristningsgränsen.



Temat inför nyår är spikat; "Kom som du inte är".

Väldigt luddigt tyckte alla. Fram för fri tolkning tycker jag =)
Vi blir ett litet gäng som åker ner till Hudik och firar ihop.
Där ska det badas i tunna, äta God mat (då vi har egen kock med!) smälla raketer och allmänt bete oss som små barn. Kul!

Ikväll ska jag till Linda en snabbis och hämta upp fler julklappar (till miiiiig) och genom tv se när Timrå spöar Skellefteå.

Hade en spa-eftermiddag för mig själv, packade in hår, ansikte och allting annat typ. Missade att Thomas inte hade nyckeln in (eftersom jag hade den) och därute fick han stå tills jag behagade öppna dörren...
Det klingar inte bra att vara miljöpartist och stå i duschen 40 minuter. =)
Men håret blev blankt och fint...

Nu ska jag vräka i mig mer choklad och slå in årets sista julklapp.

Fridens!

Inga kommentarer: