söndag, februari 28

..duktigare, Veronica

Utmattad, men väldigt nöjd över min söndag.
Tvätten hänger lite här&där, jag har dammsugit och gjort fint i lägenheten och efter allt det gick jag och köpte smaskig thai-mat.
Kyckling i jordnötssås och en massa ris till.
Äntligen känner jag smaken av mat..nu ska bedövningen i näsan bara släppa också.

Pratade med moster, det blir Gussjö-pimpeln nästa lördag!
Hoppas jag blir frisk tills dess... jag SKA vara piggare då, nu sätter jag ner foten.
Lördagkväll ska jag släpa med Thomas ut och ta en öl, efter en dag på isen behöver kroppstemperaturen höjas några grader.

Nu måste jag fortsätta läsa min bok, jag sa till Thomas att jag pluggar för fullt..
Synes!

2 kommentarer:

Thomas sa...

Haha...Vad i helvete :P - Vad mer har du ljugit om, va va va va va ?? :)


Plugga!

Puss min skatt!

Micke sa...

Ja du kan få fortsätta med städningen hos mig :P