söndag, februari 28

Söndagssnörvel

Jag var lite duktigare på att kliva upp från sängen idag. När klockan var 13 fick jag nog och rullade ut.
Värre var det igår då jag sov fram till 19!
Thomas skulle väcka mig igår och det gjorde han jättebra; ca fyra gånger mellan 11-17 ringde han snällt och undrade om jag mådde bättre.
Jag vaknade varje gång =)
Det är galet att man kan sova bort en hel dag och andra gör en massa nyttigt samtidigt som jag ligger och drönar.

Självklart kunde jag inte sova så mycket inatt.. men nu är jag uppe och ska (banne mig) ställa tillbaka dygnet.
Har petat i mig lite frukost och kastat in en maskin tvätt.
Det är första gången jag tvättar sen incidenten med maskinen som lossnade och hamnade uppochner på golvet..
Golvet är för övrigt upprivet i korridoren utanför tvättstugan, det blev tydligen vattenskada efter min senaste tvätt... hrrm. Det ligger dessutom ett stort plaströr längs korridoren (tänk E.T.) som blåser luft whereever.
Makabert och lite högljutt.

Försökte titta på melodifestivalen igår, låg i dvala i soffan och hörde bidragen. Var lite för off för att uppskatta det, men det var bra mycket mer spännande den här lördagen än förra.

Annars gör jag inte mycket, längtar till torsdag då jag far upp till norr. Innan det händer inte så mycket vad jag vet- men frisk ska jag bli!

Längtar även till sol och värme! Sommaren kommer som ett halleluja snart, bara att hålla ut lite till =)









"Sooommar, sommar och sol..."

Inga kommentarer: