måndag, februari 22

OS ställer till det

Dygnsrytmen rubbas mer för varje dag som går, jag och en majoritet av svenskarna bör ha känt av konsekvenserna vid detta laget.

Inatt var det en intressant hockeymatch mellan USA-Kanada som började 01.30 och som vi kände att vi inte kunda hålla oss vaken för. Istället satte vi klockan på 06.00 imorse då Sverige-Finland mötte varann och som icke får missas! (nåja)

Men att vi då låg i sängen och tittade på SVT Play fram tills vi somnade(..) då de visade skidsport gjorde att man grusigt vaknade mitt i natten när kommentatorerna tjoade över Kanada-matchen. Mitt i andra perioden.. är allt jag minns.
Klockan skrek prick kl 06.00 och jag tror vi tittade i ca 2 min innan vi föll tillbaka in i sömnen. Självklart- man vaknade när de gjorde mål. Heja Sverige.

Nu ska jag börja dagen- det är -21 ute och måndag, säkert många som har lust att hitta på något!

Trevlig måndag!

Inga kommentarer: