onsdag, februari 3

Satt och ögnade igenom mina senaste inlägg. Det har varit rätt mycket gnäll och "oj vad tråkigt jag har" vilket ger en lätt vriden bild av att jag har det ;)

Hmm, nä men klart man tvingar sig själv att rycka upp sig från vinterdeppet.
Det är den daglig kamp, min största skräck är nog att förvandlas till en sån som suckar och klagar från soffan på att inget händer.
Klaga på snön. Klaga på tidningsrubrikerna. Och gärna med en påse chips bredvid sig.

Nä fy!

När jag kom hem idag hade jag så mycket spring i benen att jag tog en oplanerat lång promenad runt områdena. Göteborg är fint inbäddat i snö (flera decimeter, tjo!) och rätt svårt att höfta sig fram i när man går på måfå.
Mitt lokalsinne fick sig en törn innan jag hittade en bra rundning tillbaka till trygga Majorna.
Men kroppen klagade inte och det är rätt intressant vad mycket man orkar med när man tar tillvara på att man är uppe i varv väl hemma. För sen när man sätter sig ner så somnar man nästan =P

Ikväll är min andre hälft i Stockholm och roar sig, han har flitigt skickat kort på allt gott han glufsar i sig (som jobbet bjuder på) och på hans fina hotellrum.
Hmmpf.
Han verkar inte så imponerad dock av det hela så jag ska försöka övertala honom att jag åker i hans ställe i fortsättningen.
Så mycket nya proukter att se, så lite tid- bara att ringa mig!

Är så sjukt trött nuförtiden och det beror torrt nog på att jag inte sover nåt.
Varje kväll är det samma sak.. när Thomas och jag ska säga natti går det en timme till. Eller mer.
Vi kan på något sätt inte bli klara, vilket får klockan att bli halvt morgon innan man stapplar sig ner till kudden.
Igår kväll var vi rätt duktiga dock, redan 01.19 vinkade vi hejdå.
Men sen ringdes vi också... vilket tog dryga timmen till.
Vansinnigt =)

Linda hittade gamla kort från sitt bröllop och lade upp på nätet. Vilket gör att jag är fräck nog att sno och visa här också!
Deras bröllopet var 2002- så sjukt länge sen! Vi var 20 år, vilket låter som igår men bilderna skvallrar om annat. Haha


Vackert brudpar med följe


Bl. a. Tina och jag var brudtärnor


Christer och jag höll tal

Nu kom gubben in på msn, äntligen lite sällskap!

Ni får ha en fortsatt trevlig vecka!

Ps vad kul att kommentarerna droppade in, man ska kanske fortsättningsvis lämna ut halvfärdig information så ni blir lite nyfikna ;) Ds

1 kommentar:

Thomas sa...

Wow... - Du är verkligen något speciellt...:) - Vill dock lägga en passus att "It takes two to tango"... :)

Så skyll inte på mig att du inte får sova på nätterna :)

PUSS